Βοήθεια - Προφίλ στο Babysits
Ξέχασα τον κωδικό μου, τι κάνω;
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, μπορείτε να ζητήσετε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης» που βρίσκεται κάτω από το πλαίσιο σύνδεσης. Αφού εισαγάγετε τη διεύθυνση email που είναι συνδεδεμένη με τον λογαριασμό σας, θα σας στείλουμε ένα σύνδεσμο για να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεση, επικοινωνήστε μαζί μας.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών
Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;
Μπορείτε εύκολα να διαγράψετε τον λογαριασμό σας κάνοντας κλικ στο «απενεργοποίηση λογαριασμού» στο κάτω μέρος της σελίδας του λογαριασμού. Κατά τη διαγραφή του λογαριασμού σας, το προφίλ σας θα αφαιρεθεί επίσης από την πλατφόρμα μας. Εάν είστε γονέας και έχετε συνδρομή Premium, θα ακυρωθεί και αυτή.
Σελίδα λογαριασμού
Πώς μπορώ να κάνω το προφίλ μου ιδιωτικό;
Για να κάνετε το προφίλ σας ιδιωτικό, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Babysits και μεταβείτε στη σελίδα επεξεργασίας του προφίλ σας. Κάντε κλικ στο κουμπί "Κάντε το προφίλ ιδιωτικό".
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της ακύρωσης της συνδρομής μου Premium και του ιδιωτικού προφίλ μου;
Στο Babysits, η ακύρωση της συνδρομής Premium διακόπτει την αυτόματη πληρωμή σας.
Εάν δεν θέλετε πλέον να χρεώνεστε για μια συνδρομή Premium, αλλά θέλετε να συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή.
Εάν κάνετε τον λογαριασμό σας ιδιωτικό, το προφίλ σας δεν είναι ορατό για άλλους χρήστες. Αυτή η ενέργεια δεν ακυρώνει τη συνδρομή σας Premium. Ενώ το προφίλ σας είναι ιδιωτικό, μπορείτε να συνεχίσετε τις συνομιλίες που έχετε ήδη ξεκινήσει με άλλους χρήστες.
Δεν μπορώ να εισαγάγω τη διεύθυνση ή τον ταχυδρομικό μου κώδικα, γιατί συμβαίνει αυτό;
Πρώτα, ελέγξτε ότι είστε συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα της χώρας σας. ενδέχεται να μην μπορείτε να εισαγάγετε διευθύνσεις που βρίσκονται εκτός της χώρας στην οποία είστε συνδεδεμένοι. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τη σωστή μορφή για τον ταχυδρομικό σας κώδικα. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών
Πώς μπορώ να διαγραφώ από την υπηρεσία email;
Μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας από την υπηρεσία email Babysits στη σελίδα ειδοποιήσεων ή κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο κατάργηση εγγραφής σε οποιοδήποτε email ειδοποίησης.
Σελίδα ειδοποιήσεων
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;
Μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας μεταβαίνοντας στη σελίδα σύνδεσης και ασφάλειας. Εισαγάγετε τον τρέχοντα και τον νέο κωδικό πρόσβασής σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο «αποθήκευση».
Σελίδα σύνδεσης και ασφάλειας
Πώς μπορώ να αλλάξω τον τύπο του λογαριασμού μου; (από μπέιμπι σίτερ σε γονέα ή αντίστροφα)
Μπορείτε να αλλάξετε τον τύπο του λογαριασμού σας στη σελίδα προσωπικών πληροφοριών του λογαριασμού σας. Εάν δεν μπορείτε να το αλλάξετε μόνοι σας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Σελίδα προσωπικών στοιχείων
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών
Γιατί το Babysits θέτει όριο για την απάντηση στα μηνύματα;
Στο Babysits, ακολουθούμε Πολιτική Δίκαιης Χρήσης. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε επιβάλει ένα όριο στον αριθμό των μηνυμάτων που μπορεί να στείλει ένας χρήστης για να αποτρέψουμε ανεπιθύμητα μηνύματα και οποιαδήποτε άλλη κακή χρήση της υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων.
Στόχος μας είναι να επιτύχουμε μια αξιόπιστη κοινότητα στην οποία οι χρήστες στέλνουν μηνύματα σε άλλους χρήστες μόνο όταν ενδιαφέρονται πραγματικά για την προτεινόμενη υπηρεσία. Περιορίζοντας τον αριθμό των μηνυμάτων που μπορούν να στείλουν οι χρήστες, ελπίζουμε επίσης ότι οι χρήστες θα στέλνουν μηνύματα καλύτερης ποιότητας.
Εάν έχετε φτάσει το όριό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών για περισσότερες πληροφορίες.
Δεν έχω λάβει κωδικό επαλήθευσης για τον αριθμό τηλεφώνου μου.
Εάν δεν έχετε λάβει κωδικό επαλήθευσης, μπορείτε να ζητήσετε νέο κωδικό μέσω της σελίδας προσωπικών πληροφοριών.
Μπορώ να διαγράψω ένα μήνυμα από τα εισερχόμενά μου;
Δεν είναι δυνατή η πλήρης διαγραφή μιας συνομιλίας. Ωστόσο, μπορείτε να αποκρύψετε μια συνομιλία κάνοντας κλικ στο κουμπί αρχειοθέτησης στα εισερχόμενά σας.
Πώς μπορώ να αναφέρω έναν χρήστη;
Το Babysits επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν περιεχόμενο για Babysits που παραβιάζει τους Όρους και τις Προϋποθέσεις ή τις Οδηγίες κοινότητας. Για να αναφέρετε έναν χρήστη, μπορείτε να μεταβείτε στο προφίλ του χρήστη και να κάνετε κλικ στο "αναφορά αυτού του προφίλ". Όταν υποβάλετε την αναφορά, τα Babysits θα ειδοποιηθούν, θα μπορούν να ερευνήσουν και να προβούν σε περαιτέρω ενέργειες όπως απαιτείται. Οι αναφορές είναι εμπιστευτικές, ο χρήστης που αναφέρατε δεν θα ειδοποιηθεί για την αναφορά σας.
Πώς μπορώ να αποκτήσω μεγαλύτερη προβολή για το προφίλ μου και υψηλότερη κατάταξη αναζήτησης;
Τα προφίλ στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης έχουν τη μεγαλύτερη προβολή και ενδιαφέρον.
Για να αυξήσετε την κατάταξη αναζήτησής σας:
* Κερδίστε κονκάρδες. Περισσότερα επαληθευμένα προφίλ με περισσότερα σήματα εμφανίζονται πρώτα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
* Χρησιμοποιήστε την πλατφόρμα και ελέγχετε/ενημερώνετε το προφίλ σας τακτικά.
* Απαντήστε γρήγορα σε όλα τα μηνύματα που λαμβάνετε, έγκαιρα.
Κερδίστε σήματα
Γιατί είναι υποχρεωτική η φωτογραφία προφίλ;
Απαιτείται μια φωτογραφία προφίλ που δείχνει ξεκάθαρα το πρόσωπό σας για εμπιστοσύνη και διαφάνεια. Οι γονείς και οι μπέιμπι σίτερ είναι απίθανο να επικοινωνήσουν με έναν χρήστη χωρίς φωτογραφία προφίλ.
Γιατί το προφίλ μου εξακολουθεί να είναι ορατό στο Google μετά τη διαγραφή του λογαριασμού μου;
Για να βοηθήσετε άλλους χρήστες στο Babysits να σας βρίσκουν πιο εύκολα, τα δημόσια προφίλ γίνονται με δυνατότητα αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι το προφίλ σας μπορεί επίσης να περιλαμβάνεται σε μηχανές αναζήτησης, όπως το Google.
Μην ανησυχείτε, εάν διαγράψετε το προφίλ σας από την πλατφόρμα μας, τότε θα αφαιρεθεί και από τις μηχανές αναζήτησης. Λάβετε υπόψη ότι οι μηχανές αναζήτησης δεν ενημερώνουν όλες τις αλλαγές στις σελίδες κάθε μέρα. Λάβετε υπόψη ότι μερικές φορές μπορεί να χρειαστούν έως και 3 μήνες για να αφαιρεθεί πλήρως το προφίλ σας από τις μηχανές αναζήτησης.