Βοήθεια - Για παρόχους παιδικής φροντίδας
Ποια είναι η ελάχιστη ηλικία για να εγγραφείτε ως μπέιμπι σίτερ;
Πρέπει να είστε τουλάχιστον 16 ετών για να χρησιμοποιήσετε τα Babysits. Εάν είστε κάτω των 18 ετών, πρέπει επίσης να ζητήσετε άδεια από τους γονείς σας πριν εγγραφείτε στην πλατφόρμα.
Εγγραφείτε εδώ
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με έναν γονέα;
Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτηση για θέσεις φύλαξης παιδιών στο Babysits, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν γονέα μεταβαίνοντας στο προφίλ του και κάνοντας κλικ στο κουμπί «επικοινωνία».
Πρέπει να έχετε ενεργό προφίλ και επαλήθευση ταυτότητας για να μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους γονείς.
Πώς επικοινωνούν μαζί μου οι γονείς;
Εάν η ορατότητα του προφίλ σας είναι δημόσια ή μόνο στην πλατφόρμα, οι γονείς θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας στέλνοντάς σας ένα μήνυμα μέσω του συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων μας!
Μπορείτε να μεταβείτε στα εισερχόμενά σας στο Babysits για να απαντήσετε απευθείας.
Πόσο πληρώνομαι για την φύλαξη παιδιών;
Από σένα εξαρτάται!
Οι πάροχοι παιδικής μέριμνας ορίζουν τις δικές τους ωριαίες τιμές για τη φύλαξη βρεφών, με βάση τον κατώτατο μισθό, τα προσόντα, τις δεξιότητες και την εμπειρία τους.
Μπορείτε να αναφέρετε στο προφίλ σας τη μέση ωριαία τιμή φύλαξης παιδιών για ένα παιδί. Όταν επεξεργάζεστε το προφίλ σας, μπορείτε επίσης να δείτε το μέσο ποσοστό που έχουν ζητήσει άλλες babysitters, για να πάρετε μια ιδέα για το τι είναι κοινό.
Το ποσό που λαμβάνετε μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον αριθμό των παιδιών που φροντίζετε για μωρά, τα καθήκοντα που απαιτούνται και την τοποθεσία της εργασίας φύλαξης παιδιών.
Στο τέλος, εξαρτάται από εσάς να διαπραγματευτείτε τις ωριαίες χρεώσεις με τον γονέα.
Πώς πληρώνομαι για δουλειές;
Εναπόκειται σε εσάς να κάνετε συμφωνίες για την πληρωμή με τον γονέα. Ο γονέας μπορεί να σας πληρώσει σε μετρητά ή να μεταφέρει τα χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Σε χώρες όπου υποστηρίζεται το σύστημα κρατήσεών μας, οι γονείς μπορούν επίσης να σας πληρώσουν απευθείας μέσω της πλατφόρμας μας.
Μάθετε περισσότερα για το σύστημα κρατήσεων Babysits.
Τι μπορώ να κάνω εάν είχα μια αρνητική εμπειρία με έναν γονέα από το Babysits;
Εάν επικοινωνήσατε με τον γονέα μέσω του συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων Babysits, μπορείτε να αφήσετε μια κριτική σχετικά με τον γονέα ή/και να αποκλείσετε τον γονέα. Σε κάθε περίπτωση, σας ζητάμε να αναφέρετε τον γονέα στην ομάδα υποστήριξής μας, μέσω της σελίδας του προφίλ του. Στη συνέχεια, μπορούμε να προβούμε σε περαιτέρω ενέργειες που μπορεί να είναι απαραίτητες.
Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών
Γιατί ένας γονέας δεν απαντά στο μήνυμά μου; Πώς μπορώ να τους κάνω να απαντήσουν;
Στέλνουμε τακτικά ειδοποιήσεις υπενθύμισης και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους γονείς και αποκρύπτουμε ανενεργά προφίλ στη σελίδα αναζήτησής μας. Έτσι προσπαθούμε να αποτρέψουμε τέτοιου είδους καταστάσεις.
Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους οι γονείς μπορεί να μην ανταποκρίνονται και τι θα μπορούσατε να κάνετε για αυτό.
* Όπως ίσως γνωρίζετε, οι γονείς χρειάζονται μια συνδρομή Premium για να μπορούν να επικοινωνήσουν με τους παρόχους παιδικής φροντίδας.
* Τα προφίλ των γονέων δείχνουν την τελευταία τους δραστηριότητα και τον μέσο χρόνο απόκρισής τους. Σας συνιστούμε να απευθυνθείτε σε γονείς που ήταν ενεργοί πρόσφατα για να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να λάβετε απάντηση.
* Οι γονείς αναζητούν πάντα παρόχους παιδικής φροντίδας με τις πιο λεπτομερείς περιγραφές προφίλ, συμπεριλαμβανομένων σχετικών εμπειριών, όπως προηγούμενες εργασίες φύλαξης παιδιών. Προσπαθήστε να διατηρείτε το προφίλ σας ενημερωμένο και με επαγγελματική εμφάνιση.
Χρειάζεται να κανονίσω μια σύμβαση για να εργαστώ ως μπέιμπι σίτερ ή πάροχος φύλαξης παιδιών;
Σε ορισμένες δικαιοδοσίες, είναι νομικά υποχρεωτική η διευθέτηση μιας σύμβασης. Εξαιτίας αυτού και για να κάνουμε την εμπειρία φύλαξης παιδιών πιο ομαλή και για τα δύο μέρη, προτείνουμε να συμπληρώσετε και να διαβάσετε τη φόρμα πρόσληψης.
Διαβάστε τη φόρμα πρόσληψης